Hoe het werkt

Haal gemakkelijk meer klanten binnen voor uw transportbedrijf, verhuisbedrijf, koeriersdienst, expeditiebedrijf of fulfilmentcenter. Particulieren of bedrijven plaatsen een klus op Transportscanner en u kunt direct contact opnemen per telefoon of per e-mail. Via uw eigen bedrijfspagina in de bedrijvengids vinden klanten u direct. Kijk gerust wat voor opdrachten er zoal binnenkomen bij Transportscanner.

Transportscanner bouwt aan een netwerk van kwalitatief hoogwaardige bedrijven in de transportsector. Hiermee wordt aan de toenemende online vraag naar vakmensen in de transportbranche voldaan.

Registratie

Simpel en slechts een kwestie van minuten! Na registratie kunt u direct aangeven bij welk type opdracht u een e-mailnotificatie wilt ontvangen. U kunt natuurlijk ook op ieder moment naar opdrachten zoeken op onze website. Daarnaast verschijnt u ook meteen in onze bedrijvengids.

Reactie: U kunt direct contact opnemen met de opdrachtgever. Zowel per e-mail als telefonisch. Bel de klant op, stel aanvullende vragen of stel een offerte op. Direct op uw doel af!

Uitvoering: Uw opdrachtportefeuille hoeft nooit meer leeg te zijn. Transportscanner biedt u een continue stroom aan kwaliteitsopdrachten. Opdrachten voor nu en klanten voor in de toekomst.

Kwaliteit staat voorop

Wij werken alleen met officiële transportbedrijven. Alleen bedrijven met een KVK-nummer kunnen zich aanmelden. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit waarborgen en ontstaat er geen oneerlijke concurrentie.

Wie kunnen zich aanmelden?

Wij werken met kwalitatief hoogwaardige bedrijven. Dit kan zowel een grote professionele transporteur, als een uitstekende zzp’er zijn. Aangesloten bedrijven moeten voldoen aan ons Kwaliteitskeurmerk. Bedrijven aangesloten bij Transportscanner dienen zicht te houden aan de gedragscode.

Controle op vergunningen en certificaten:

Wij controleren ieder bedrijf dat zich aanmeldt op de juiste vergunningen of certificaten. Als het papierwerk op orde is komt dit te erbij te staan bij de vermelding in de bedrijvengids. Klanten zullen geneigd zijn eerder voor een bedrijf te kiezen dat het papierwerk op orde heeft en dat door ons is geverifieerd. Wij controleren bedrijven op de volgende vergunningen en registraties:

  1. Eurovergunning
  2. CEMT-certificaat
  3. VIHB-registratie
  4. ADR-certificaat
  5. TLN keurmerk

Vooral de eurovergunning zal in de praktijk belangrijk zijn.

Industrieel transport
Transportwagen met boomstammen

Transportscanner biedt uw bedrijf:

Opdrachten: Particulieren of bedrijven plaatsen opdrachten op onze opdrachtenpagina. Als Transportscanner-bedrijf kunt u opdrachten bekijken en direct contact opnemen met de booteigenaar. U ontvangt e-mailnotificaties van interessante opdrachten. U staat direct in contact met uw klanten.

Bedrijvengids: Bedrijven aangesloten bij Transportscanner worden opgenomen in onze Bedrijvengids. Klanten die direct op zoek zijn naar een bedrijf, zullen uw bedrijf hier vinden. Uw bedrijvenpagina is de plaats om alle informatie over uw bedrijf te plaatsen.

Kijk ook een bij onze tips voor bedrijven om meer opdrachten binnen te halen.

Flexibele voorwaarden

  • Gratis aanmelden voor de bedrijvengids
  • Geen registratie- of servicekosten
  • Betaal een vast bedrag per maand voor onbeperkt reageren, of een vast bedrag per reactie
  • Heeft u weer genoeg werk? Zonder problemen ieder moment opzegbaar
  • Gunstige tarieven
Speelgoedauto

Waarom lid worden van Transportscanner?

Directe acquisitie van opdrachten in de transportsector. Transportscanner biedt bedrijven een zeer direct marketing instrument. Als transportbedrijf bent u slechts één klik verwijderd van nieuwe opdrachten en klanten. Veel opdrachtgevers zijn voor een tweede klus geneigd terug te keren naar hetzelfde bedrijf. Transportscanner kan u dus ook blijvende klanten opleveren. Transportscanner levert dus: direct werk en terugkerende klanten tegenover een scherpe prijs.

Kwaliteitsconcurrentie. Transportscanner neemt alleen gekwalificeerde bedrijven aan die gespecialiseerd zijn in transport en beschikken over de juiste documenten. Op die manier houden we de kwaliteit op peil en de concurrentie eerlijk. Concurrentie vindt plaats op kwaliteit, niet slechts op prijs. Uiteraard is een scherpe prijs voor onze klanten belangrijk, maar kwaliteit gaat voor. Hier selecteren wij bedrijven op.

Transparantie. U betaalt een vast bedrag voor de contactgegevens van een opdrachtgever OF een vast bedrag per maand. Geen onverwachte kosten en niet betalen per opdracht of per klik. Kijk onderaan deze pagina voor de tarieven welk abonnement het beste bij u past.

Relevantie. Onze bedrijven verdoen niet graag hun tijd. Wij sturen alleen een notificatie van een nieuwe opdracht als wij weten dat een bedrijf geïnteresseerd zal zijn. Zo krijgen opdrachtgevers alleen reactie van de juiste bedrijven en bedrijven alleen de meest relevante opdrachten.

Tarieven

Simpel en duidelijk. Wij geloven erin dat je dingen niet ingewikkelder moet maken dan ze zijn. Als bedrijf heeft u onderstaande opties:

Basic

Gratis voor altijd
  • Standaard vermelding in de bedrijvengids
  • Link naar website en social media
  • Mogelijkheid om toegang tot losse aanvragen te kopen
  • Ook in de toekomst altijd kosteloos

Premium

€40 per maand
  • Onbeperkt reageren op opdrachten
  • Uitgelichte vermelding in de bedrijvengids
  • Links naar website en social media
  • Bovenaan in de bedrijvengids
  • Onbeperkt nieuwsberichten plaatsen
  • Ieder moment opzegbaar

Jaaraanbieding

€360 per jaar
  • Alle voordelen van een premiumabonnement
  • Krijg 12 maanden toegang en betaal slechts voor 9!
  • Aanbieding is geldig tot en met 01-01-2021

Heeft u nog vragen? Kijk ook eens op de veelgestelde vragen pagina voor bedrijven.